Galerie sztuki
w galeriach handlowych


W portalach: thecity.pl, propertynews.pl, dlahandlu.pl, propertydesign.pl oraz wiadomoscihandlowe.pl ukazał się artykuł naszej agencji o tym, że mariaż sztuki i centrów handlowych, mimo że brzmi zaskakująco, coraz częściej się udaje. Przykładem funkcjonowania prac uznanych artystów w przestrzeni handlowej jest Polygone Riviera w Cagnes-sur-Mer na Lazurowym Wybrzeżu. Najbardziej znanymi polskimi przykładami połączenia handlu i sztuki są: poznański Stary Browar, Wrocławski Dom Handlowy Renoma czy Galeria Bronowice w Krakowie. Nasycenie powierzchnią handlową oraz rosnąca konkurencja to czynniki sprzyjające projektom wyróżniającym centra handlowe na rynku. Zdaniem Rafała Grzeszkowskiego, artysty plastyka, dyrektora kreatywnego agencji Communication Unlimited, sztuka świetnie się sprawdza w tej roli, nadaje miejscu klimat, decyduje o jego unikalności, i najważniejsze, całkowicie odmienia doświadczenie marki (centrum handlowego).





thecity.com.pl
propertynews.pl
dlahandlu.pl
propertydesign.pl
wiadomoscihandlowe.pl