Pandemia COVID-19 jest niewątpliwie najbardziej niespodziewanym wydarzeniem ostatnich dziesięcioleci, przynoszącym trudne do przewidzenia skutki – dla biznesu i dla całego społeczeństwa. Jako agencja, której domeną jest szeroko pojęta komunikacja, ale i firma wrażliwa na potrzeby społeczne, czuliśmy się w obowiązku, aby stawić czoła temu wyzwaniu; razem z naszymi klientami, a także jako my – Communication Unlimited. Działania te są naturalną konsekwencją idei i wartości Value Brands czyli Marek Wartości, które tworzą DNA Communication Unlimited.
Communication Unlimited stworzyło dla trójmiejskiego dewelopera segmentu premium Invest Komfort platformę działań pomocowych „Dziś dla Jutra”, inicjującą i koordynującą akcje, prowadzone z wieloma firmami-partnerami dla środowiska Trójmiasta. Dzięki temu wsparcie otrzymują szpitale, hospicja, domy pomocy społecznej, szkoły, domy dziecka. Celem inicjatywy jest zminimalizowanie zagrożenia, jakie niesie ze sobą pandemia, a także wyprzedzenie ryzyka związanego z kryzysem społecznym. Zobacz więcej
Przygotowaliśmy dla naszego wieloletniego klienta Suzuki i przeprowadziliśmy z nim akcję CSR „Suzuki dla lekarzy”. W jej ramach Suzuki przekazało Szpitalowi Czerniakowskiemu w Warszawie flotę samochodów dla pracowników medycznych, zaangażowanych w ratowanie chorych zarażonych koronawirusem.
Kolejną inicjatywą społeczną Communication Unlimited było zorganizowanie zbiórki pieniędzy dla Szpitala Czerniakowskiego. Placówka ta znalazła się po wybuchu pandemii w dramatycznej sytuacji. Dzięki darczyńcom, których udało nam się zmobilizować, szpital otrzymał dofinansowanie na zakup niezbędnych środków ochrony, m.in. masek, okularów, przyłbic, rękawic, fartuchów i kombinezonów. Zobacz więcej