Międzynarodowa kampania 360 przygotowana dla nowojorskiej centrali IAA.
Ograniczenia prawne wobec marek i ich identyfikacji wizualnej to problem globalny, występujący w wielu państwach na świecie. Celem kampanii jest promowanie marki jako wartości, która nie jest wyłącznie narzędziem sprzedaży, ale także zobowiązaniem, jakie firma składa klientowi.
Mając na celu globalną skuteczność kampanii oparliśmy się na kodach czytelnych w każdej szerokości geograficznej, takich jak ludzka twarz czy flaga państwowa. To także elementy “marki”.
W kampanii pokazujemy świat bez marek. Świat bez marek jest światem bez tożsamości, bez zaufania, bez wyboru, bez emocji, bez dumy. Te treści i wartości komunikuje zrealizowana przez nas kampania 360 na rzecz i w obronie marek, spuentowana hasłem: „We love brands”.
Kampania wystartowała w Rosji, Chinach, Kuwejcie, Malezji. Już niebawem pojawi się na innych rynkach.
Soczysty, słodki i uprawiany w zgodzie z naturą. Prawdziwy polski władca pomidorów malinowych