Nasi klienci O nas Kontakt Kampanie

UWALNIAMY POTENCJAŁ
MAREK

COMMUNICATION UNLIMITED

Platinium III
ul. Wołoska 9a
02-583 Warszawa

zobacz na mapie

22 395 52 00

commu@commu.pl

Rekrutacja: rekrutacja@commu.pl

New business: newbusiness@commu.pl

Jesteśmy niezależni. Jest tylko jedno takie Communication Unlimited. Swoboda myślenia sprzyja tworzeniu innowacyjnej komunikacji marketingowej. Poruszanie się w świecie możliwości, a nie ograniczeń, pozwala na przekraczanie granic i uwalnianie nieodkrytego potencjału marek. Dzięki temu tworzymy kampanie, które wpływają na oblicze rynku. W naszym zespole posługujemy się sprawnie wszystkimi narzędziami, także tymi najnowocześniejszymi. Najważniejsza jednak pozostaje idea, która może zmienić markę. Dzięki temu może zmienić świat.

BUDOWANIE MARKI
KAMPANIE ZINTEGROWANE
WSPARCIE SPRZEDAŻY
DIGITAL
BRANDED CONTENT
WYKORZYSTYWANIE WIZERUNKU GWIAZD
BUDOWANIE MARKI
KAMPANIE ZINTEGROWANE
WSPARCIE SPRZEDAŻY
DIGITAL
BRANDED CONTENT
WYKORZYSTYWANIE WIZERUNKU GWIAZD

Pij mleko

Pij mleko

Twój los jest w Twoich rękach. Wyzwania są w Tobie. Walka o marzenia to indywidualne starcie z własnymi słabościami, pokonywanie swoich ograniczeń i przekraczanie granic. Kampania społeczna „Pij mleko! Będziesz wielki”, angażująca polskie i międzynarodowe gwiazdy, zdobyła nominację do nagrody EFFIE i stała się jedną z najbardziej znanych kampanii społecznych w Polsce.

Kinder + Sport

Kinder + Sport

Dzieci, marnując czas przed komputerem, smartfonem czy telewizorem, coraz częściej zapominają, jaką radość może sprawiać sport. Aby zachęcić młodzież do prawdziwej aktywności i zmienić jej podejście do sportu, wspólnie z marką Ferrero stworzyliśmy program Kinder + Sport, którego ambasadorami są: Sebastian Świderski i Piotr Gruszka.

90-lecie Polskiego Radia

90-lecie Polskiego Radia

Wielki jubileusz dobrego opowiadania historii, które zmieniały życie całych pokoleń Polaków, pobudzały wrażliwość i poruszały wyobraźnię. W ramach kampanii na 90-lecie Polskiego Radia przygotowaliśmy m.in. spot telewizyjny, radiobook oraz interaktywną wystawę, na której wykorzystano głośniki strumieniowe.  

Komunikacja centrów handlowych

Komunikacja centrów handlowych

Zakupy to zdecydowanie więcej niż tylko wrzucanie produktów do koszyka. Poza wymiarem konsumpcyjnym dostrzegliśmy w nich wymiar społeczny. Moda, jedzenie, kultura, rozrywka, sport i najważniejsze: unikalna atmosfera miejsca. Zbudowaliśmy wizerunek najpopularniejszych i najbardziej innowacyjnych, m.in: Galerii Mokotów, Galerii Kazimierz czy Factory Outlet. Aktualnie wprowadzamy Blue City do ścisłej czołówki najchętniej odwiedzanych galerii w Warszawie.

Style Zdrowia, USP ZDROWIE

Style Zdrowia, USP ZDROWIE

Na liście priorytetów Polaków troska o zdrowie zajmuje odległe miejsce. Kampania „Style Zdrowia” przygotowana dla USP Zdrowie uświadamia, jak ważne są: postawa życiowa, stosunek do siebie i świata oraz zmiana dotychczasowych zachowań i nawyków.

Vanishing Community

Vanishing Community

Nowe pokolenie Żydów i Polaków nie znajduje powodów, by pogłębiać wiedzę o ich wspólnej przeszłości. By to zmienić i rzucić nowe światło na kulturową tożsamość, zetknęliśmy ich z niesamowitymi historiami i portretami zanikającej już dzisiaj społeczności polsko-żydowskich matek okresu wojennego, nazywanych polnische mame. Przez 10 dni na specjalnym fanpage'u publikowaliśmy niezwykłe zdjęcia i fascynujące historie matek. To całe bogactwo inspirujących materiałów dzień po dniu powoli znikało. Fani musieli przeczytać historie, zanim znikną.

Suzuki Polska

Suzuki Polska

Suzuki to legendarna japońska marka motoryzacyjna. Opracowaliśmy nową strategię komunikacji marki, stawiając na jej doświadczenie w budowaniu aut z napędem 4x4. Wyrazista komunikacja przekłada się na wyniki świadomości marki oraz czołowe miejsca w rankingach sprzedaży.

Cool Globes Warsaw

Cool Globes Warsaw

Warszawę obserwujemy już od 25 lat. Z każdym rokiem staje się ona coraz lepszym miejscem do życia, łącząc cechy najfajniejszych zachodnich metropolii: Amsterdamu, Kopenhagi, Genewy, Nowego Jorku czy Chicago. Aby podkreślić przyjazną naturę Warszawy sprowadziliśmy nad Wisłę plenerową wystawę Cool Globes Warsaw, która wcześniej gościła w tych miastach. Wystawa w przystępny sposób zachęca do ochrony środowiska i zastanowienia się nad problemem, jakim jest globalne ocieplenie. Otwarcie ekspozycji na Bulwarach Wiślanych w maju b.r. uświetniła Prezydent m. st. Warszawy, pani Hanna Gronkiewicz-Waltz.