Komunikacja centrów handlowych O nas Kontakt Vanishing Community

COMMUNICATION UNLIMITED

Platinium III
ul. Wołoska 9a
02-583 Warszawa

zobacz na mapie

22 395 52 00

commu@commu.pl

Rekrutacja: rekrutacja@commu.pl

New business: newbusiness@commu.pl

Nic nas nie ogranicza, bo nawet wyobraźnia jest po naszej stronie. Skutecznie łączymy ją z umiejętnościami, doświadczeniem i pasją. Miarą naszej pracy są sukcesy marek, dla których pracujemy. Odkrywając dla nich nowe terytoria w komunikacji sprawiamy, że marki oddziałują na rzeczywistość.


Communication Unlimited to agencja zintegrowanego marketingu. Oferuje pełny zakres usług: od opracowania strategii marki, poprzez koncepcje kreatywne, ich realizację we wszystkich kanałach komunikacji, po analizę, planowanie i zakup mediów.


STRATEGIA
(Odkrywanie)

  • research, badania, analizy, insighty
  • koncepty marek
  • pozycjonowanie marek
  • strategie komunikacji
  • strategie brandingowe

KREACJA
(Tworzenie)

  • koncepcje kreatywne, idee
  • kampanie integrujące wszystkie kanały komunikacji ATL, BTL, on-line / mobile, shopper
    marketing, eventm website design & development

IMPLEMENTACJA
(WDRAŻANIE)

  • produkcja
  • strategie mediowe – planowanie i zakup mediów
  • wsparcie retail, e-commerce
    & m-commerce
  • marketing automation

BUDOWANIE RELACJI
(ZAANGAŻOWANIE)

  • content marketing
  • social media
  • obsługa digital
  • optymalizacja działań w mediach społecznościowych
  • PR / CSR

Pij mleko

Pij mleko

Twój los jest w Twoich rękach. Wyzwania są w Tobie. Walka o marzenia to indywidualne starcie z własnymi słabościami, pokonywanie swoich ograniczeń i przekraczanie granic. Kampania społeczna „Pij mleko! Będziesz wielki”, angażująca polskie i międzynarodowe gwiazdy, zdobyła nominację do nagrody EFFIE i stała się jedną z najbardziej znanych kampanii społecznych w Polsce.

Kinder + Sport

Kinder + Sport

Dzieci, marnując czas przed komputerem, smartfonem czy telewizorem, coraz częściej zapominają, jaką radość może sprawiać sport. Aby zachęcić młodzież do prawdziwej aktywności i zmienić jej podejście do sportu, wspólnie z marką Ferrero stworzyliśmy program Kinder + Sport, którego ambasadorami są: Sebastian Świderski i Piotr Gruszka.

90-lecie Polskiego Radia

90-lecie Polskiego Radia

Wielki jubileusz dobrego opowiadania historii, które zmieniały życie całych pokoleń Polaków, pobudzały wrażliwość i poruszały wyobraźnię. W ramach kampanii na 90-lecie Polskiego Radia przygotowaliśmy m.in. spot telewizyjny, radiobook oraz interaktywną wystawę, na której wykorzystano głośniki strumieniowe.  

Komunikacja centrów handlowych

Komunikacja centrów handlowych

Zakupy to zdecydowanie więcej niż tylko wrzucanie produktów do koszyka. Poza wymiarem konsumpcyjnym dostrzegliśmy w nich wymiar społeczny. Moda, jedzenie, kultura, rozrywka, sport i najważniejsze: unikalna atmosfera miejsca. Zbudowaliśmy wizerunek najpopularniejszych i najbardziej innowacyjnych, m.in: Galerii Mokotów, Galerii Kazimierz czy Factory Outlet. Aktualnie wprowadzamy Blue City do ścisłej czołówki najchętniej odwiedzanych galerii w Warszawie.

Style Zdrowia, USP ZDROWIE

Style Zdrowia, USP ZDROWIE

Na liście priorytetów Polaków troska o zdrowie zajmuje odległe miejsce. Kampania „Style Zdrowia” przygotowana dla USP Zdrowie uświadamia, jak ważne są: postawa życiowa, stosunek do siebie i świata oraz zmiana dotychczasowych zachowań i nawyków.

Vanishing Community

Vanishing Community

Nowe pokolenie Żydów i Polaków nie znajduje powodów, by pogłębiać wiedzę o ich wspólnej przeszłości. By to zmienić i rzucić nowe światło na kulturową tożsamość, zetknęliśmy ich z niesamowitymi historiami i portretami zanikającej już dzisiaj społeczności polsko-żydowskich matek okresu wojennego, nazywanych polnische mame. Przez 10 dni na specjalnym fanpage'u publikowaliśmy niezwykłe zdjęcia i fascynujące historie matek. To całe bogactwo inspirujących materiałów dzień po dniu powoli znikało. Fani musieli przeczytać historie, zanim znikną.

Suzuki Polska

Suzuki Polska

Suzuki to legendarna japońska marka motoryzacyjna. Opracowaliśmy nową strategię komunikacji marki, stawiając na jej doświadczenie w budowaniu aut z napędem 4x4. Wyrazista komunikacja przekłada się na wyniki świadomości marki oraz czołowe miejsca w rankingach sprzedaży.

Cool Globes Warsaw

Cool Globes Warsaw

Warszawę obserwujemy już od 25 lat. Z każdym rokiem staje się ona coraz lepszym miejscem do życia, łącząc cechy najfajniejszych zachodnich metropolii: Amsterdamu, Kopenhagi, Genewy, Nowego Jorku czy Chicago. Aby podkreślić przyjazną naturę Warszawy sprowadziliśmy nad Wisłę plenerową wystawę Cool Globes Warsaw, która wcześniej gościła w tych miastach. Wystawa w przystępny sposób zachęca do ochrony środowiska i zastanowienia się nad problemem, jakim jest globalne ocieplenie. Otwarcie ekspozycji na Bulwarach Wiślanych w maju b.r. uświetniła Prezydent m. st. Warszawy, pani Hanna Gronkiewicz-Waltz.

BODYMAX. KAWAŁEK SOBOTY KAŻDEGO DNIA!

BODYMAX. KAWAŁEK SOBOTY KAŻDEGO DNIA!

My wszyscy kochamy to uczucie - momenty, w których wszystko się dzieje tak, jakbyśmy tego chcieli, jesteśmy otwarci na doświadczenia. To wszystko brzmi jak jedno słodkie słowo - sobota. Zażywając Bodymax to uczucie przyjdzie do Ciebie każdego dnia - kawałek dodatkowej energii po godzinach. Świadomie wykorzystaj swój dodatkowy czas - tylko dla siebie!

NOWE BRZMIENIE SUZUKI IGNIS

NOWE BRZMIENIE SUZUKI IGNIS

CU wspólnie z Sony Music Polska wprowadzają nowy koncept komunikacyjny dla Suzuki Polska. Daria Zawiałow to młody talent muzyczny. Śpiewa piosenki, które poruszają – poruszają stopę, ale często także serce i głowę. Sony Music właśnie wydało jej pierwszą płytę pt. „A kysz”. Suzuki Motor Poland jest Partnerem w realizacji teledysku „Miłostki”.

Colon C

Colon C

Kampania, prowadzona pod hasłem „Codzienna pielęgnacja jelit” zwraca uwagę na naturalną recepturę oraz łagodne i skuteczne działanie suplementu. „Lekkość” to empiryczny benefit stosowania Colonu C. Jednak w kampanii zwracamy uwagę przede wszystkim na potrzebę pielęgnacji jelit. Należy im się troska, jak całemu naszemu ciału. W tym kontekście nowa kampania Colon C odpowiada na światowe trendy i jest pionierska w Polsce.