COMMUNICATION UNLIMITED DLA CISOWIANKI I UNICEF

Ruszyła kampania prowadzona pod hasłem: „Cisowianka partnerem Unicef w programach wodnych w Afryce.”

COMMUNICATION UNLIMITED „GAZELĄ BIZNESU”

już po raz trzeci w ostatnich latach

WYWIAD Z ELŻBIETĄ WOJTCZAK, CEO CU

Czym jest wystawa Cool Globes i co Was skłoniło do jej organizacji w Warszawie? Communication Unlimited to firma komunikacji marketingowej...

PAWEŁ KOWALEWSKI – JEDYNY POLAK W STRUKTURACH IAA GLOBAL OFFICE

IAA Global Office w oficjalnym komunikacie poinformowało o osobach, które przez najbliższe dwa lata zajmą stanowiska Global Vice Presidents.

Nestor Tazueco Lamata nowym Key Account Managerem w CU

Po kilku wygranych przetargach Communication Unlimited nie ustaje w aktywności na polu new business. Do zespołu dołącza Nestor Tazueco Lamata, hiszpański manager, od lat aktywnie funkcjonujący na polskim rynku.

CU kolejny raz pracuje dla największego w Europie turnieju minisiatkówki.

Największy w Europie turniej minisiatkówki już od 10 lat odbywa się w Polsce.

Wystawa Pawła Kowalewskiego MOC i PIĘKNO w Muzeum Fotografii w Krakowie

Od Nocy Muzeów 19.05 do 30.07.2017 można zobaczyć wystawę Pawła Kowalewskiego Moc i piękno. Bardzo subiektywna historia polskich matek w Muzeum Fotografii w Krakowie.

Międzynarodowa kampania CU i Sales Tube dla WIX Filters

Polska centrala WIX Filters (część Mann+Hummel), jednego z największych producentów filtrów samochodowych i wielu maszyn z grupy heavy duty rozpoczęła kolejną kampanię marketingową – dla filtrów kabinowych Microban.

CU odpowiada za kampanię nowego Suzuki Swift

Na rynek wjeżdża nowy Suzuki Swift. Doskonale znany, kultowy model został skonstruowany od nowa, ale zachowuje DNA poprzednich generacji.

CU pisze nowy rozdział legendy dla Suzuki!

Agencja Communication Unlimited ruszyła z komunikacją nowej odsłony legendarnego motocykla Suzuki GSX-R1000.

CU wprowadza nowy, piękny styl dla Super-Pharm Polska!

Agencja Communication Unlimited zrealizowała kampanią „W Pięknym Stylu” dla sieci Super-Pharm Polska.

CU wspiera jeden z najlepiej zapowiadających się start-upów na świecie

Start-up wspierany przez Communication Unlimited pnie się w górę. Projekt portalu helpzy.com właśnie zakwalifikował się do pilotażowego programu „Startup School” prowadzonego przez najlepszy inkubator start-upów na świecie – YC Combinator i zbiera świetne recenzje na festiwalach w Stanach Zjednoczonych.

CU oraz Sony Music Poland wprowadzają nowy koncept komunikacyjny dla Suzuki Polska

Suzuki Polska coraz wyraźniej zaznacza swoją pozycję na rynku. Nowa strategia komunikacji, innowacyjne narzędzia komunikacyjne, rekordowe wyniki w social mediach – to wszystko przekłada się na sukcesy sprzedażowe i dobrą pozycję marki na rynku motoryzacyjnym.

Prace Pawła Kowalewskiego i słynna Gruppa najdroższą formacją artystyczną podczas aukcji prywatnej kolekcji Andy Rottenberg

W domu Aukcyjnym DESA Unicum w Warszawie 4 kwietnia odbyła się aukcja dzieł najznakomitszych polskich artystów sztuki współczesnej z prywatnej kolekcji kuratorki Andy Rottenberg. Pod młotek poszło aż 90 dzieł. Sprzedano je za prawie 1,5 milion złotych!

WIX Filters rusza z międzynarodową kampanią realizowaną przez CU i SalesTube

Polska centrala WIX Filters (część Mann+Hummel), jednego z największych producentów filtrów samochodowych i wielu maszyn z grupy heavy duty rozpoczęła swoją pierwszą kampanię marketingową.

BODYMAX WRACA Z NOWĄ ENERGIĄ OD CU

Z początkiem marca 2017 r. wystartowała kampania reklamowa marki Bodymax – jednego z liderów na rynku suplementów diety w Polsce – z portfolio Orkla Care.