CEO, współwłaścicielka CU i CU Art
Buduję marki, które angażują i sprzedają. Dbam o reputację i wizerunek firm, oraz osób. Promuję sztukę współczesną, współpracuję z artystami, instytucjami kultury i inwestorami.
Absolwentka Politechniki Warszawskiej, MBA UW & University of Illinois, Advanced Management Program IESE Business School, Harvard Business School, Christie’s Education.
Partner, Client Service Director
"Kreatywność i empatia to dla mnie gwarancja jakościowej obsługi."
Stawiam na skuteczne i efektywne działania marketingowe oraz komunikacyjne, które pomagają Klientom sprawnie zarządzać markami, aby działania komunikacyjne prowadziły do sukcesów rynkowych.
W CU jestem odpowiedzialna za efektywność przebiegu procesów projektowych, optymalizację struktury i zasobów agencji oraz budowanie relacji wewnątrz zespołu, w tym za opracowanie i prowadzenie działań motywacyjnych i integracyjnych.
Mam ponad 20-letnie doświadczenie w pracy w obszarze marketingu. Zarówno po stronie klienta jak i agencji. Studiowałam stosunki międzynarodowe i socjologię.
Z CU jestem związana od ponad 13 lat, na kolejnych stanowiskach account managera, a następnie account directora odpowiadałam za współpracę między innymi z markami: Super-Pharm, Międzynarodowymi Targami Poznańskimi, Browarami Lubelskimi, Galerią Jurajska, Galerią Kazimierz. Od wielu lat jestem odpowiedzialna za aktywności marketingowe i sukcesy takich marek jak Suzuki Motor Polska, Blue City, Super-Pharm, Velvet Care.
Nie ma dla mniej rzeczy niemożliwych, zawsze szukam rozwiązań. Jestem z Klientami na dobre, ale przede wszystkim trudne czasy. Determinacja, szybkość, odwaga w podejmowaniu decyzji oraz pasja to to, co mnie definiuje i pozwala nieustannie się rozwijać, a dodatkowo mieć wiatr we włosach.
Jestem miłośniczką wszystkiego, co ma silnik - od suszarki po samochody, uwielbiam dobre książki i filmy oraz… mojego psa.
Partner, Strategy Director
„Marka uskrzydla produkt”
Tworzę strategie marek, zarówno nowych, jak i tych istniejących, aby mogły skutecznie konkurować w kontekście rynkowym i realizować zakładane cele biznesowe.
Marketer i strateg od blisko 25 lat, z wykształcenia specjalista Marketingu oraz Handlu Zagranicznego, absolwent Uniwersytetu Gdańskiego. Juror w konkursach Effie Awards oraz Retail Awards organizowanych przez PRCH.
W czasie wolnym jestem entuzjastą kotów norweskich leśnych oraz Międzynarodowym Sędzią Felinologicznym FIFe, członkiem Judges and Standard Commission FIFe.
Senior Creative
„Jutro to dziś - tyle że jutro” - Sławomir Mrożek
W reklamie pracuję od blisko 30 lat. Tworzę zintegrowane kampanie reklamowe w różnych kategoriach produktowych, które nie tylko są kreatywne, ale przede wszystkim efektywnie wpływają na wyniki rynkowe Klientów. Jestem laureatem wyróżnień i nagród na wielu festiwalach kreatywnych i marketingowych, m.in.: DEA Awards, Krakfilm, KTR, Golden Drum, Effie.
Jestem dumny z takich kampanii jak:
Z wykształcenia jestem germanistą, absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, a hobbistycznie od wielu lat wokalistą i autorem tekstów, konsumentem muzyki i książek, oraz miłośnikiem aktywności na świeżym powietrzu.
Partner, Creative Director
Przenoszę marki do segmentu premium i luxury oraz tworzę ich wizerunek przed wprowadzeniem na rynek. Nadaję wartość rzeczom i ideom, aby skutecznie budowały pozycję marek pożądanych i wyjątkowych. Nie zawsze jest to prosta droga z punktu A do punktu B, niekiedy bywa trudna i pełna zagrożeń. Jestem w niej sprawdzonym przewodnikiem.
Złota 44, Invest Komfort, Ferrero Rocher czy DESA Unicum to przykłady marek, które przeszły tę drogę z nami i osiągnęły sukces rynkowy.
Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie i kursów kreatywnych w St Martin's College of Art and Design w Londynie.
Mam na koncie nagrody i wyróżnienia w konkursach: Kreatura, Złote Orły, KTR i Golden Drum.
Interesuję się sztuką; XIX i XX wieku oraz przede wszystkim - włoskim barokiem. Moją pasją jest design lat 60 i 70 oraz zabytkowe samochody, o których piszę czasami do moto.rp.
Partner, Chief Art Director
Pokazuję jak skutecznie łączyć sztukę z biznesem w ramach CU Art, aby pracowała na zwiększenie atrakacyjności marki w oczach odbiorców oraz podnosiła jej wartość rynkową. \
Organizuję również podróże incentive po całym świecie w CU Art Travel, które nie tylko pozwalają budować unikalne doświadczenia, ale również są świetnym pretekstem do integracji zespołów.
Jestem absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, programu mentoringowego Wise & Young oraz Advanced Leadership Program.
Prywatnie jestem zagorzałym kibicem Legii Warszawa oraz podróżnikiem (odwiedziłem ponad 60 krajów).
Head of Motion Design & AI
Tworzę rozwiązania kreatywne oraz digitalne, które podnoszą jakość komunikacji marek, a dodatkowo pozwalają dotrzeć z atrakcyjnym i angażującym przekazem do odbiorców w nowoczesnych kanałach. Technologia daje mi możliwość kreowania nowych touchpointów z Klientami i zwiększać efektywność regularnych działań marketingowych – to szansa na silniejszą interakcję i większą skuteczność kampanii.
Communication Director
Tworzę komunikację dla marek premium, które podnoszą ich wartość w oczach potencjalnych Klientów. Buduje również marki osobiste liderów, które nie tylko wpływają na zwiększenia pozycji samych liderów, ale również pozytywnie oddziałują na wizerunek organizacji, w której liderzy pracują.
Zajmuję się również psychoterapią i efektywną komunikacją w zarządzaniu. 17 lat doświadczenia w komunikacji marketingowej to podnoszenie wartości takich marek jak: L’Oreal Polska, Garnier, Turek, Stock Polska, Vicks, Microsoft, Invest Komfort, Ferrero, Siemens.
Absolwentka Wydziału Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim i kuratorskiego studium w zakresie sztuki współczesnej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ukończyła również Instytut Integralnej Psychoterapii Gestalt, prowadzi indywidualne procesy terapeutyczne i grupy rozwojowe.
Prywatnie miłośniczka muzyki tradycyjnej, śpiewa wielogłosowe pieśni w zespole kobiecym.
Executive Producer
Odpowiadam za duże produkcje reklamowe i kreacje video realizowane w Polsce i za granicą dla czołowych lokalnych i globalnych klientów. Moimi priorytetami są Klienci, komfort i satysfakcja. Mam na swoim koncie 20 lat doświadczenia w branży reklamowej i ponad 1000 dni zdjęciowych.
Studiowałem ekonomię oraz organizację produkcji filmowej i telewizyjnej.
Od 2014 zarządzam Selfish 3 – butikowym studiem produkcyjnym.
http://www.selfish3.pl/Founder, Prezes Zarządu
Absolwent Wydziału Malarstwa w Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, wykładowca na Wydziale Wzornictwa warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych, gdzie w 2019 roku uzyskał stopień profesora ASP. Założyciel Gruppy, najsławniejszej polskiej formacji artystycznej lat 1980., którą stworzył razem z Ryszardem Grzybem, Jarosławem Modzelewskim, Włodzimierzem Pawlakiem, Markiem Sobczykiem i Ryszardem Woźniakiem.
Członek Rady Nadzorczej IAA Poland, Vice President Creative Advisory w IAA Global.
Założyciel, pomysłodawca Agencji Communication Unlimited.
https://pawelkowalewski.pl/Partner, Client Service Director
Health & Beauty, Retail, Shopping Malls, Pharma
Partner, Creative Director
Premium & Luxury Brands, Real Estate, Culture
Partner, Strategy Director
Food & Beverages, Pharma, Services, HoReCa, Retail
Partner, Chief Art Officer
Art & Culture, Incentive Travel and Events
Marketing Consulting & Advertising
Communication Unlimited to agencja zintegrowanego marketingu. Oferuje pełny zakres usług: od opracowania strategii marki, poprzez koncepcje kreatywne, ich realizację we wszystkich kanałach komunikacji, po analizę, planowanie i zakup mediów.
Communication Unlimited sp. z o.o.
Prosta Office Center
ul. Prosta 51