Suzuki Show.
Czas hybryd.




Nowy format zintegrowanej kampanii auto-moto? Tak, to Suzuki Show. Dlaczego nowy? Ponieważ opiera się na formule rozrywkowego show motoryzacyjnego ze specjalną oprawą, w skład którego wchodzą dłuższe odcinki, dostępne on-line i anonsujące je spoty reklamowe w telewizji.

Suzuki Motor Poland

Twarzami Suzuki Show są znani dziennikarze – Rafał Jemielita i Jarosław Maznas. To nie tylko wiarygodni eksperci w dziedzinie motoryzacji, ale również pozytywnie kojarzone osobowości telewizyjne, które w sposób przystępny, ale i dowcipny opowiadają o zaletach hybryd Suzuki.


Kampania obecna jest w telewizjach TVN, TVP i POLSAT oraz w kanałach tematycznych tych stacji. Równolegle publikowane są na stronie suzukishow.pl 7-minutowe filmy o przygodach samochodów w mieście i w terenie.

Zobacz następny

Orkla Care

Möller’s COMPLEX

Zrób z nami traning odporności! 

POZNAJ SZCZEGÓŁY