Opracowaliśmy innowacyjną aplikację do makijażu dla kobiet niewidomych i niedowidzących. Jednocześnie stworzyliśmy skuteczne połączenie nowych możliwości dbania o siebie i swój wygląd z komfortowymi zakupami w SUPER-PHARM.
Akcja cieszyła się bardzo dużym odzewem wśród niewidomych i niedowidzących kobiet. Była też zauważona i często komentowana w ogólnopolskich stacjach TV, prasie i Internecie.
Działaniom towarzyszyła wystawa pięknych portretów niewidomych kobiet w obiektywie Bartka Maciejewskiego w Faktycznym Domu Kultury Mariusza Szczygła.
Dzięki tej akcji udało nam się zbudować wizerunek SUPER-PHARM jako marki zaangażowanej społecznie, ale też prawdziwego eksperta od zdrowia i piękna, także w nowym, nieznanym wcześniej aspekcie.
Mleko to najbardziej przyswajalne źródło wapnia. Mimo tego przekonanie dzieci i młodzieży do codziennego wypicia jednej szklanki to niezłe wyzwanie.