Czas tworzy wartość


Opacka powstała w Gdańsku Oliwie, miejscu o ponad 8 wiekach bogatej historii, obok archikatedry i pałacu Opatów. Jest inwestycją jak dzieło sztuki, prawdziwym unikatem dla kolekcjonerów nieruchomości i koneserów piękna. To podejście, tę myśl przekazuje hasło „Czas tworzy wartość”. Tak wyjątkowa jak Opacka, jest kampania stworzona dla niej. Nawiązuje do baroku, Złotego Wieku Gdańska i malarstwa tej epoki; obrazów takich mistrzów jak Rubens.

Film pokazuje kulisy powstawania koncepcji osiedla Opacka w Gdańsku Oliwie i jego niecodziennej kampanii reklamowej. Tak mówi o swoich zdjęciach Jacek Poremba:

„Czułem wielką ekscytację, że coś takiego znów się wydarzy i że będę mógł malować światłem.”

Zdjęcia jak barokowe obrazy


Postacie stylizowane na XVII w sprawiają wrażenie wyjętych wprost z barokowych portretów. Widzimy wyraźnie zaznaczone elementy szkoły niderlandzkiej – posągowe postacie, wyłaniające się z ciemnego tła.

Nie zabrakło poczucia humoru; marka puszcza do widza oko, wyposażając bohaterów kampanii – w kontraście do epokowych stylizacji – we współczesne rekwizyty. Autorem pięknych zdjęć, operujących malarskim światłocieniem, jest legendarny polski portrecista Jacek Poremba.











Podwójna nagroda
European Property Award 2022


Przy tworzeniu komunikacji najlepszych marek cieszy szczególnie, gdy i one, i twórca otrzymują nagrody. Zwłaszcza takie, które cenione są nie tylko w Polsce, ale i na świecie.

Opacka została uhonorowana międzynarodową nagrodą European Property Award Residential Development 20+ Units, a Communication Unlimited – European Property Award w kategorii Development Marketing za innowacyjne podejście do marketingu nieruchomości.





Zobacz następny

Suzuki Motor Poland

Suzuki Show 3

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt.

POZNAJ SZCZEGÓŁY