Opacka powstała w Gdańsku Oliwie, miejscu o ponad 8 wiekach bogatej historii, obok archikatedry i pałacu Opatów. Jest inwestycją jak dzieło sztuki, prawdziwym unikatem dla kolekcjonerów nieruchomości i koneserów piękna. To podejście, tę myśl przekazuje hasło „Czas tworzy wartość”. Tak wyjątkowa jak Opacka, jest kampania stworzona dla niej. Nawiązuje do baroku, Złotego Wieku Gdańska i malarstwa tej epoki; obrazów takich mistrzów jak Rubens.
Film pokazuje kulisy powstawania koncepcji osiedla Opacka w Gdańsku Oliwie i jego niecodziennej kampanii reklamowej. Tak mówi o swoich zdjęciach Jacek Poremba:
Postacie stylizowane na XVII w sprawiają wrażenie wyjętych wprost z barokowych portretów. Widzimy wyraźnie zaznaczone elementy szkoły niderlandzkiej – posągowe postacie, wyłaniające się z ciemnego tła. Nie zabrakło poczucia humoru; marka puszcza do widza oko, wyposażając bohaterów kampanii – w kontraście do epokowych stylizacji – we współczesne rekwizyty. Autorem pięknych zdjęć, operujących malarskim światłocieniem, jest legendarny polski portrecista Jacek Poremba.
Przy tworzeniu komunikacji najlepszych marek cieszy szczególnie, gdy i one, i twórca otrzymują nagrody. Zwłaszcza takie, które cenione są nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Opacka została uhonorowana międzynarodową nagrodą European Property Award Residential Development 20+ Units, a Communication Unlimited – European Property Award w kategorii Development Marketing za innowacyjne podejście do marketingu nieruchomości.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt.