Jak budujemy marki


Projektowanie biznesu i zintegrowane działania marketingowe stanowią jedność. Obejmują przestrzeń, która tworzy spójny, wielopoziomowy, bogaty makrokosmos.

Makrokosmos marki i jej wartości przekładamy na język strategii, kreacji, komunikacji i relacji, używając przy tym innowacyjnych – nie tylko technologicznie – rozwiązań.

Jesteśmy jedną z najlepiej ocenianych agencji w badaniu „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe” stworzonym przez Media Marketing Polska (MMP) i przeprowadzonym przez firmę Kantar Polska. Wskazało ono naszą najmocniejszą stronę - rozwiązywanie problemów klienta.

CU Leading Team



Paweł Kowalewski

Founder





Elżbieta Wojtczak

CEO





Kinga Jasnowska-Sobula

Account Director





Rafał Grzeszkowski

Creative Director





Mirek Skotarczyk

Strategy Director





Dorota Czerwińska

PR Director







Automotive









Social responsibility









Business and finance









Health & Beauty









Real Estate









FMCG









Retail & Shopping malls









Culture & Entertainment