Bodymax

Rozpraw się z leniwcem w sobie

Gdy brakuje nam energii, czujemy, jakbyśmy nie byli sobą. Ale kim? Może takim właśnie… leniwcem? Stąd pomysł na powolne, choć sympatyczne leniwce-człowieki; to metafora naszego samopoczucia. Potrzebujemy BODYMAX, żeby jak mówi hasło „rozprawić się z leniwcem w sobie”.

Bohaterka vs leniwce

Na tej wyrazistej idei oparliśmy kampanię nowych suplementów diety BODYMAX. Leniwcom – ospałym i znużonym – przeciwstawiona jest bohaterka spotów – aktywna i pełna zdrowej energii. Na swojej drodze napotyka również zmęczonego życiem leniwca-studenta i ratuje go z opresji.

Platforma komunikacji

Całość komunikacji marki BODYMAX spaja brandclaim „By umysł i ciało chciało”, wskazując różne obszary działania suplementów. Reklamy telewizyjne uzupełniają dotychczasową kampanię marki, obecną już wcześniej w Internecie i na nośnikach outdoorowych.

Zobacz następny

Suzuki Polska

Suzuki
Artbulans

Terapia sztuką zaordynowana przez parę najzabawniejszych medyków.

POZNAJ SZCZEGÓŁY