Sprawiamy, że marki oddziałują na rzeczywistość


Kampania społeczna

Pij mleko!

Mleko to najbardziej przyswajalne źródło wapnia. Mimo tego przekonanie dzieci i młodzieży do codziennego wypicia jednej szklanki to niezłe wyzwanie.

POZNAJ SZCZEGÓŁY

USP Zdrowie

Style Zdrowia

Korporacyjna marka USP Zdrowie wyrosła na eksperta od zdrowia Polaków

POZNAJ SZCZEGÓŁY

Golden Drum Shortlist

Gardena

„Sztuka cięcia” udowodniła, że Gardena ma w sobie precyzję, by tworzyć prawdziwe dzieła sztuki oraz wytrzymałość, by przystrzyc nawet żelazny żywopłot.

POZNAJ SZCZEGÓŁY

SUPER-PHARM Poland

Super-Pharm

Wieloletnia obsługa 360° marki pozwoliła zbudować platformę komunikacji tak spójną, jak żadna inna.

POZNAJ SZCZEGÓŁY

Ferrero

Raffaello

W pojedynku czekoladek z kwiatami postawiliśmy na pewnego zwycięzcę!

POZNAJ SZCZEGÓŁY

Ferrero

Kinder+Sport

Dzieci dobrze wiedzą, że czekolada i sport to dwie rzeczy, które dają mnóstwo radości!

POZNAJ SZCZEGÓŁY